• Individuele vormingen
  • Inschrijvingen en facturatie
  • Lesmateriaal
Waar vind ik praktische info over een vorming terug?

Waar gaat mijn vorming door? Hoe ziet de dagplanning er uit? Rond hoe laat zou de sessie eindigen? Is er een maaltijd voorzien? Gaat de nascholing wel door? ... Een week voor aanvang van een vorming zal onze lesgever u per email contacteren met alle praktische informatie. Kijk in uw spamfolder indien u vermoedt geen email ontvangen te hebben, of neem contact met ons op.


Hoe kan ik een lesgever contacteren?

Neem contact op met het secretariaat die u graag zal doorverwijzen.


Hoe kan ik een deelnemersbewijs ontvangen van mijn vorming?

Na afloop van een vorming zal uw lesgever per email een bevestiging sturen van zodra uw deelnemersbewijs beschikbaar is. Dit kan u vervolgens downloaden via uw CEGO account.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een (individuele) vorming?

Alle inschrijvingen gebeuren via onze website. Indien u nog geen CEGO account heeft, kan u er steeds één aanmaken via het registratieformulier.


Waarvoor kan ik mijn CEGO account gebruiken?

Via uw account krijgt u meteen een overzicht van al uw inschrijvingen. Ook indien u een duplicaat van uw factuur of deelnemersbewijs nodig heeft, kan u dit via uw account downloaden.


U bent schooldirectie en wenst uw leerkrachten zelf in te schrijven?

Ook in dat geval volstaat één account die u aanmaakt op naam van uw school. U hoeft dus geen aparte account aan te maken per leerkracht. Op het inschrijvingsformulier kan u bij de rubriek 'Gegevens deelnemer' uw eigen gegevens vervangen door die van uw leerkracht(en).


Ik ben de gebruikersnaam en/of wachtwoord van mijn CEGO account vergeten. Wat nu?

Via de CEGO login pagina kan u zowel uw gebruikersnaam opvragen, als een nieuw wachtwoord aanvragen.


Via de link "Wachtwoord vergeten?" heb ik per mail een verificatiecode ontvangen. Ik krijg echter de volgende melding: "Het bevestigen van het opnieuw instellen van uw wachtwoord is mislukt omdat de verificatiecode ongeldig is. Gebruiker niet gevonden."

U heeft een verkeerde gebruikersnaam opgegeven. Controleer de juiste schrijfwijze. Indien u uw gebruikersnaam niet meer weet, kan u deze opvragen via de link Gebruikersnaam vergeten?.


Zijn er ook vormingen beschikbaar voor teams?

Zeker! Al onze vormingen kunnen op eenvoudige vraag geörganiseerd worden voor uw team. Gebruik het online aanvraagformulier om een vorming aan te vragen.


Ik schreef een leerkracht in voor een vorming, doch dit bleek de verkeerde leerkracht te zijn. Hoe los ik dit op?

Gelieve het secretariaat te contacteren. Vermeld bij alle correspondentie steeds de naam van de deelnemer(s) en de volledige naam en plaats van de vorming. Zoniet kunnen wij uw aanvraag niet behandelen.


Ik heb geen bevestigingsmail en/of factuur ontvangen van mijn inschrijving en vroeg me af of die inschrijving gelukt is?

Door in te loggen op je CEGO account via de CEGO login pagina, kan je nagaan of je inschrijving al dan niet verwerkt is. Indien de inschrijving gelukt is zal deze verschijnen bij 'Mijn boekingen'. Via de bijhorende link kan je ook steeds een duplicaat van je factuur downloaden.


Ik wens mijn inschrijving te annuleren. Zijn hier kosten aan verbonden?

Gelieve hiervoor onze algemene voorwaarden te bekijken.


Hoe betaal ik mijn factuur?

Na je inschrijving zal je binnen 24u zowel de inschrijvingsbevestiging als bijhorende factuur per email ontvangen. Betalingsinstructies staan vermeld op de factuur. Betaal je deze factuur niet zelf? Stuur deze in dat geval meteen door naar het secretariaat van je organisatie.


De gemeente van mijn school betaalt de factuur. Zij hebben een bestelbonreferentie nodig op de factuur.

Voor bestelbons, gelieve onze algemene voorwaarden te bekijken.


Wij zouden ons graag inschrijven met twee personen. Hoe doen we dit?

Voor al onze individuele vormingen dien je per persoon in te schrijven. Indien er een tweede persoon wil deelnemen aan de vorming zal je hiervoor dus een extra inschrijving moeten uitvoeren. Er zal ook een aparte factuur voor aangemaakt worden.


Omwille van medische redenen kan ik niet aanwezig zijn. Kan ik mijn inschrijving kosteloos annuleren?

Het volstaat om ons een (kopie van een) doktersattest te bezorgen. Wij zullen je inschrijving dan kosteloos annuleren. Eventuele stortingen zullen overgemaakt worden naar uw rekening.


Na inloggen in mijn CEGO account blijkt dat mijn inschrijving de status 'onbetaald' weergeeft. Nochtans heb ik mijn factuur reeds betaald.

Onze facturatie wordt opgevolgd door een extern boekhoudkantoor. U mag deze melding dus negeren indien u reeds betaald zou hebben. Bij niet tijdige betaling van uw factuur zal er immers een betalingsherinnering verstuurd worden.

Kan ik lesmateriaal aanvragen bij CEGO Vorming & Consult?

Gelieve contact op te nemen met het secretariaat. We bekijken hoe we je kunnen verder helpen.


Is het mogelijk om docentenexemplaren van CEGO publicaties aan te vragen? Ik hoor hier graag meer over?

Zie vorig antwoord.

CEGO V&C Contactgegevens

Het Centrum voor Ervaringsgericht Onderwijs is telefonisch steeds bereikbaar op volgende tijdstippen...

Onze openingsuren

maandag 9u - 16u30
dinsdag 9u - 16u30
woensdag gesloten
donderdag 9u - 16u30
vrijdag 9u - 16u30


Telefoon

+32 (0)16 32 57 40


Email

info@cego.be


Adres

Schapenstraat 34 bus 3776
3000 Leuven


Facturatie

BTW BE 0421.083.235
Belfius BE90 7765 9491 3932

Klanten login